Proč a komu

Obsah příspěvků zajišťuje a na Vaše připomínky bude odpovídat předseda samosprávy 109b, p. Vyparina.
Webmasterem těchto stránek je Mgr. Ing. Radek Novotný, předseda sousední samosprávy, 777 083 126, coney@centrum.cz
Pokud vkládá vlastní text, je to u něj výslovně uvedeno.

Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou", neboť nástěnka ve vchodě domu je často terčem vandalů.

čtvrtek 2. února 2012

Sdílení zkušeností

(text od Mgr. Ing. Radka Novotného)
Minulou neděli jsem měl na návštěvě pana Vyparinu. Z plánované hodiny a půl byly rázem hodiny tři, a i tak mám dojem, že to byl "rychlokurz". Čeho?
Snažil jsem se panu Vyparinovi odpovědět všechny jeho otázky a přidat ve stručnosti celou řadu svých zkušeností z funkce předsedy samosprávy.
Takže jsme probrali
  • všechny možné linie komunikace (s SBD, s firmami), které musí předseda samosprávy zvládnout,
  • dokumentaci, kterou vede předseda VS (a to jsem vynechal tu část, kterou by formálně měl vést, ale nevedl ji ani můj předchůdce, ani já),
  • problematiku provozu domu, vedení domovní "pokladny",
  • probrali jsme možnosti, které samosprávě dává webová nástěnka (blog), po "ajťácké stránce práce" jsem tuto stránku pro vchod 11 vytvořil a slíbil ji udržovat, podělil se o své zkušenosti s formou a rozsahem příspěvků.

Taky jsem panu Vyparinovi slíbil (ale ještě se k tomu nedostal) zaslání elektronických verzí zápisů z VS 109 za poslední rok a zápisů z ČSS a SSV vchodu 11, tedy NS 5922, za posledních pět let - musím to vše "vylovit" v elektronickém archivu...
Řečeno stručně, shodli jsme se na tom, že není důvod, aby spolu samosprávy sousedních domů nespolupracovaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat